freakin´fab

en dag och femton minuter kvar till julafton. Jag är helt klar med klapparna & sjukt taggad för uppvärmingen hos moster Nina & mormor Nicklas imorgonkväll. Det är galet kallt i lägenheten... jag undara just hur många strömavbrott det har varit idag. Det är lite smått irriterande när man ringer till hyresvärden och får till svar: Ja, jag vet att det blir sådär, det är pga av kylan.. och du... ni behöver väl inte ringa om såna här småsaker. 

Eller så har jag ett annat förslag. FIXA sakerna så behöver vi inte ringa er alls. Låter som en schysst deal.

Här kommer de få bilder jag hade från personalfesten!



Jag och Pedro ger oss på en chuck and blair-look

Pedro lyckas










Här kan du lämna en liten kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Vad hade du på hjärtat nu då? :

RSS 2.0