Nytt år nytt hår?

Den typen av slogen slopar iallafall jag i år. Förra nyåret satte fart på de flestas garn men i år tycker jag att vi kör en mer laidback hairdo. Snälla Kw snälla. Inga fler snilleblixtar från vår sida. Nu när man sitter här och ser ut som fan själv i håret så inser man ganska snabbt att frasen "det växer ut" är lite utav en lögn. Att det tar en övermäktig tid är det ingen som lagt till i beräkningarna och att vägen dit är kantad av 13265 hårnålar samt att antalet dåliga hårdagar är svårräknade.

Jag undrar om man ska avlägga ett nyårslöfte i år... eller är det redan försent? Under mina 23 år har jag inte träffat någon som klarat sitt så statistiken på de måste vara rätt dålig & varför måste man alltid sluta med något? Sluta snusa, sluta äta smågodis,sluta dricka,sluta sluta sluta. Dricka mer goda röda viner, resa mer, vara mer spontan, åka mer slalom. Låter bra mycket roligare. Måste bli något sånt om de blir.

Nyårsafton va kanske kingen!!! Vilken kväll. Vilka grabbar. Vilket engagemang!  Jag som annars är hatiskt mot bussresor har kanske åkt svea rikets bästa buss. När man känner att man vill åka längre än slutdestintion så är det en riktigt bra resa!

När man har KW med sig så blir man galet lat med kamurran & lutar sig mot henne.
www.fredagmorgon.blogg.se hittar ni kvällen!





Wallin

Inget nytt jävla hår..nu ska här sparas!

2010-01-04 @ 22:34:31
Ela

Vad sägs om en middag, vin, trevliga vänner och utgång? det tycker jag vi styr upp!

2010-01-12 @ 19:59:37
URL: http://teklaas.blogspot.com
Ela

Vad sägs om en middag, vin, trevliga vänner och utgång? det tycker jag vi styr upp!

2010-01-12 @ 20:00:50
URL: http://teklaas.blogspot.com
Nisse

Stiltje...

2010-01-13 @ 01:18:48
Sara

Uppdatera Fälldin!

2010-01-23 @ 12:02:49
URL: http://saraeng.blogg.se/

Här kan du lämna en liten kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Vad hade du på hjärtat nu då? :

RSS 2.0